неділю, 12 серпня 2012 р.

Модуль 3. Рефлексія

    Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме сприяють розвитку мислення та спонукають до дії, заохочують учнів використовувати навички мислення вищих рівнів, допомагають учням повністю зрозуміти основні концепції, допомагають досліджувати та структурувати фактичні дані.
    Я глибоко переконана, що дослідницькі проекти сприяють розвитку мислення та спонукають до дії, заохочують учнів використовувати навички мислення вищих рівнів, допомагають учням повністю зрозуміти основні концепції, допомагають досліджувати та структурувати фактичні дані.
       Але працюючи у спеціальній школі такого чистого проекту немає змоги реалізувати, бо діти мають вади розумового розвитку і самостійно навчальну, пізнавальну діяльність не планують і не реалізують.
      Ми не можемо говорити про державні стандарти, бо існує тільки Концепція держстандарту спеціальної освіти. Програмні вимоги відповідають особливостям психофізичного розвитку вихованців школи, які не вкладаються в запропоновані в Посібнику рамки. Тому  навчальні проекти, які організовуються в школах для  дітей з особливими освітніми потребами треба називати адаптованими.

Немає коментарів:

Дописати коментар