вівторок, 14 серпня 2012 р.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
    Навчання за методом проектів допомагає задовольнити індивідуальні потреби та інтереси кожного учня. Проекти часто вимагають від учнів самостійного добору змісту, навчальної діяльності та форми подання результатів своєї роботи (кінцевих продуктів). Проекти також дозволяють учням досліджувати цікаві для них теми, опановувати нові навички, користуватися їх перевагами та створювати певні «продукти» і виконувати/реалізувати «демонстрації», які відображають їх індивідуальність. При організації проектної діяльності від учнів вимагається здатність самостійно приймати рішення, співпрацювати, брати на себе ініціативу, робити публічні презентації і в багатьох випадках створювати нове власне знання – все це може спочатку викликати труднощі в учнів.
    Сьогодні вчителям відомо, що учні значно відрізняються один від одного. Є достатньо доказів на користь того, що учні засвоюють більше інформації, коли викладання відповідає їх готовності і використовує відповідні стратегії навчання (Tomlinson, 2000). Якщо формуюче оцінювання безпосередньо пов'язане з викладанням, учні отримують все необхідне їм для успіху.
Томлінсон (Tomlinson) (2000) перераховує чотири способи диференціації навчання:
  1. Зміст: з'ясуйте, що саме потрібно дізнатися учням.
  2. Процес: запропонуйте різні варіанти підходу до проблеми.
  3. Діяльність: дозвольте учням повторити, застосувати й розширити отримані знання різними способами.
  4. Навчальне середовище: створіть в класі таку обстановку, яку можна було б легко змінити, забезпечте зручні робочі місця та місця для спілкування та групової роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар