суботу, 11 серпня 2012 р.

Модуль 2. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме: метод проектiв завжди орiєнтовавий на самостiйну роботу учнiв: iндивiдуальну, групову, парну, яку учнi виконують протягом певного часу. Цей метод органiчно поєднується з ґрунтовим пiдходом до навчання. Якщо говорити про метод проектiв як педагогiчну технологiю, то вона включає в себе сукупність дослідницьких, пошукових, проблемних методiв, творчих за своєю суттю.
Практика впровадження методу проектів у спеціальних школах дозволила визначити
Особливості впровадження проектної діяльності
в корекційно-педагогічний процес
1. Постійний педагогічний патронаж.
2. Тривалість реалізації проекту – короткострокова або середньострокова.
3. Доступність, невеликий об'єм і практична спрямованість матеріалів проекту.
4. Доцільність використання змішаних видів проектів (інформаційно-міжпредметний, інформаційно-міжпредметний-практичний і т.д.)

Немає коментарів:

Дописати коментар